To już czwarty raz (a drugi za mojej kadencji) Fundacja Avalon wysyła ekipę na jedyny w swoim rodzaju festiwal muzyczny organizowany przez Fundację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dla mnie jednak ten rok, ta edycja będzie tą najważniejszą ze względu na możliwość przygotowania niewielkiego key visuala, który utrzyma część (przynajmniej tę komunikacyjną) w ładzie. Po prostu cieszę się, że będzie to miało jakiś tam spójny pierwiastek. I pomimo, że projekt foto ramki już tam niestety nie pojedzie (bo często projektom, nad którymi się pracuje nie dane jest ujrzeć światła dziennego, chlip…) to przynajmniej pojawi się w tym poście. A co się będę:)
Na pierwszy ogień idzie wizualizacja komunikacji social mediowej: cover photo pod FB oraz przykładowe posty facebookowe.
I choć wersja tu przedstawiona mocno różni się od tej pierwotnej to uważam ją za najbardziej trafioną. Dodatkowo z fajnym przekazem, którym jest pomarańczowa nić jednocząca osoby z niepełnosprawnościami.
Kolejnym projektem trochę powiązanym z tematyką socialową są plansze do transmisji. Czyste, proste i czytelne, a jednocześnie spójne z resztą kreacji. Moim zdaniem będą dobrze prezentowały się w treściach video.
Poza socialowymi szablonami przygotowałem również kilka projektów do druku: foto ramka, baner, kolorowanka oraz karty quizowe. Oczywiście wszystko w dokładnie takim samym klimacie.
No i przede wszystkim – moja ulubiona, jedyna w swoim rodzaju, na maxa dopieszczona i surowa jednocześnie – kolorowanka o powierzchni 1,5x2m.
Tak naprawdę to stworzenie tej kolorowanki (z prezentowanych materiałów została przygotowana jako pierwsza) dało początek całemu KV i nieskromnie przyznam, że to był chyba strzał w dziesiątkę.